Vacature: Allround office medewerker en verhuur (24u)

**Deze vacature is gesloten. Solliciteren is niet meer mogelijk. Vanwege het grote aantal sollicitanten en de lopende gesprekken hebben we besloten de vacature te sluiten.**

Onze allround officemedewerkster gaat wat minder uren werken. Daarom zoeken we een nieuwe collega die haar aanvult en samen met ons zorgt dat alles op rolletjes loopt. Iemand die houdt van afwisseling, snel kan schakelen en energie krijgt van een goed georganiseerde werkdag.

Wat ga je doen?
Jij bent de spil in onze organisatie: het aanspreekpunt voor collega’s, klanten en bezoekers. Dankzij jou blijft alles achter de schermen soepel draaien. Je houdt je onder andere bezig met:

  • het aannemen van de telefoon en het beheren van de algemene mailbox;
  • het ontvangen van bezoekers en klanten in de showroom;
  • het ondersteunen van de binnendienst bij het aanmaken van (webshop)orders;
  • het plannen van showroombezoeken en (incompany) trainingen;
  • het organiseren van lunches, versnaperingen en voorbereidingen voor beurzen en congressen.

Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor onze verhuurafdeling. Huurorders komen bij jou binnen en jij zorgt dat alles van begin tot eind klopt, van bestelling tot factuur. Je maakt de order aan, stemt af met de planning en rondt de administratie netjes af.

Kortom: jij bent de verbindende factor tussen klanten, planning en administratie. Dankzij jou verloopt alles soepel.

Wie ben jij?
Je bent iemand die het leuk vindt om van alles wat te doen, houdt van structuur en graag collega’s helpt. Verder breng je mee:

  • Je hebt een oplossingsgerichte en proactieve instelling;
  • Je weet goed prioriteiten te stellen en behoudt overzicht, ook bij drukte;
  • Je werkt nauwkeurig, bent assertief, flexibel en hebt een positieve houding;
  • Je ziet wat er nodig is om processen soepel te laten verlopen en handelt daar zelfstandig naar;
  • Je beschikt over een mbo-4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Outlook, Word en Excel;
  • Ervaring met een ERP-systeem is een pré.


Wat krijg je van ons?

  • Een veelzijdige, afwisselende baan (geen dag is hetzelfde!);
  • Een gezellige, informele werksfeer met korte lijntjes;
  • Ruimte voor jouw ideeën en initiatief;
  • Werken bij een marktleider met groeiende internationale bekendheid;
  • Leuke collega’s en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Divers team met veel ervaring;
  • Een contract voor 24 uur;
  • Werkdagen: woensdag, donderdag en vrijdag (i.v.m. duobaan);
  • Marktconform salaris, 8% vakantietoeslag en 29 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling (middelloonregeling)


Over ons
Barry Emons is al ruim 40 jaar dé specialist in belevingsgerichte zorg en speciale bedden. We ontwerpen, ontwikkelen en produceren maatwerkproducten voor mensen met een meervoudige beperking of in de ouderenzorg. In onze eigen werkplaats werken vakmensen met passie voor het ambacht én hart voor de zorg. Onze kernwaarde ‘Iedereen mag meedoen’ klinkt door in alles wat we doen. Met oog voor kwaliteit, veiligheid en klanttevredenheid hebben we een marktleiderspositie opgebouwd en werken we met een hecht team van bijna 50 collega’s.